loading...
دانلود آهنگ جدید: تهران موزیک
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی احمدیان بازدید : 185 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از یاس به نام من ادامه میدم

آهنگ : فربد عرش – میکس و مسترینگ: احمد سانقه

\"Yas

MP3 – 320

Yas – Man Edameh Midam

MP3 – 128

Yas – Man Edameh Midam

OGG – 64

Yas – Man Edameh Midam

 

ورس١:
این روزگار قلب من رو چاک داد
خوردم زمین و روبروم وایستاد
و گفت که دستام رو بگیر و
تا دستام رو بردم سمتش خندید و فاک داد
همه به ظاهر گرم ولی نظاره گر
نگاه شادشون به دردم اضافه کرد
اون ها که داشتن تو عقده می مردن
اون ها که سر سفره ما لقمه می خوردن
تا این رو فهمیدن که ما زمین خوردیم
تماشا می کردن و تخمه می خوردن
منم جواب دادم با یه آه بلند
اون ها نشستن و منم تو راه قلّم
اون هایی که من رو به حال خودم
رهام کردن که تو درد هام ناله کنم
فعلا مهم هدفه ولی ببین وقتش می رسه
 که زندگینامشون رو پاره کنم
همخوان:
بکوب پاهات رو محکم روی زمین و باز
بگو اینجا  تازه اول مسیره روی پات
بمون انتهای این مبارزه برد با ماست
بدون وقت نیست پاشو
بگو من ادامه می دم
ورس ٢:
من ادامه می دم تو این قصه بیدارم
واسه صد تا البوم تکست و بیت دارم
  ادامه می دم تا وقتی حرف هست
آتشفشان رو نمی شه با برف بست
له شدم وقتی باید غنچه می دادم
حالا توی اوج درد و اوج بیدادم
ولی تا الان هم به درد هام فرجه می دادم
ببین خود من برج میلادم
ادامه می دم و مرز ها رو می شکنم
اینو می گم به اون ها که حرف هامو می شنون
من تو زیرزمینم اینجا خونم رو ساختم
ادامه می دم تا وقتی جونم رو باختم
دنیا بهم ضربه زد بخشیدم بی شک
هر چی زخمی تر وحشی تر می شم
واسه رسیدن به هدفی که پی اشم
رپ رو می ذارم کنار ولی به یه شرط
وقتی رپ فارس رو بسازم و بمیرم
طرفدار ها زیر جنازم رو بگیرن
بشینن همگی کنار تابوت
بگن یاس همیشه به یاد ما بود
همخوان :
بکوب پاهات رو محکم روی زمین و باز
بگو اینجت تازه اول مسیره روی پات
بمون انتهای این مبارزه برد با ماست
بدون وقت نیست پاشو
بگو من ادامه می دم
ورس ٣:
اونکه پای خونواده جنگید
خاطرات مثل کوله بار سنگین
رو دوشمه هنوز هم عذابم می ده
ولی به زندگی باز هم جوابم اینه
هی زندگی چی کار کردی با من
تو این رو بهم بگو تو نامردی یا من ؟؟؟
ولی این رو بدون این تویی که تهش باختی
من ادامه می دم هنوز من رو نشناختی
تا اون روز که ببینم ایران بهشته
من این رو می گم و دارم ایمان بهش
من ادامه می دم حتی توی قفس
حالا باز بیا دور ما رو دیوار بکش
من عمرم رو تو ظلمت سر نکردم
من واسه رسیدن شانس صبر نکردم
من با صفر یه کاری کردم که مطمئنم
خیلی ها با صد تا صد نکردن
من ادامه میدم
دعا می کنیم که خدا به بدخواهامون هم بیشتر بده بلکه دست از سر ما بردارن
چه سوختیم چه ساختیم
چه بردیم چه باختیم
چه لری چه لاری
چه کردی چه فارسی
چه بلوچ چه گیلک
چه ترکی چه ساری
شکفتیم شکافتیم
شتافتیم تا ساختیم


برچسب ها Yas – Man Edame Midam ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کارت شارژ , ایرانسل , کارت شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ ایرانسل , آهنگ , دانلود آهنگ , آهنگ جدید , محسن یگانه , فرزاد فرزین , کنسرت , کنسرت جدید , دانلود , اندروید , بازی , بازی جدید , بازی جدید آندروید , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار جدید اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 807
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 167
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 548
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,776
  • بازدید ماه : 1,776
  • بازدید سال : 67,339
  • بازدید کلی : 352,137
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک - تبادل لینک عینک آفتابی مردانه فروشگاه ساز پروفی مجله تفریحی - مجله تفریحی و خبری تودی مگ • |جک دونی | • - • جک و اس ام اس های داغ • تبادل لینک رایگان - دایرکتوری تبادل لینک عینک ریبن تبادل لینک - تبادل لینک فروشگاه اینترنتی قیمت عینک آفتابی

    دایرکتوری لینک

    دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید ایرانی تبادل لينك - تبادل لينك خرید گن لاغری مردانه طراحی فروشگاه اینترنتی خريد گن لاغري مردانه - خريد گن لاغري مردانه دانلود فیلم - دانلود فیلم با لینک مستقیم دانیال آنلاین - دانیال آنلاین تبادل لینک اتوماتیک - تبادل لینک اتوماتیک دانلود تک آهنگ تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان خرید ویندوز 8.1 - خرید ویندوز 8.1 اورجینال تبادل لینک اتوماتیک - تبادل لینک 3 طرفه ,تبادل لینک اتوماتیک , تبادل لینک رایگان , تبادل لینک خودکار دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید تبادل لینک اتوماتيک - تبادل لینک سريع و اتوماتيک با هر پيج رنک و بازديدي سایت تبادل لینک - تبادل لینک رایگان فروش ساعت دیواری نیازمندیها,اگهی رایگان - نیازمندیها,اگهی رایگان نیازمندیها,اگهی رایگان - نیازمندیها,اگهی رایگان خرید شارژ ایرانسل - اتو شارژ ایرانسل گن لاغری مردانه اصل تبادل لينك - تبادل لينك فروشگاه اینترنتی خرید گن لاغری اسلیم لیفت تبادل لینک - تبادل لینک خودکار

    پیج رنک

    ساعت مچی